Gym, Angie & Pepparkakor

Idag gick jag upp igod tid. Åkte in till stan möte upp Angela. Så tog vi ett litet träningpass tillsammans :)
Sen blev det kaffe och god morotsoppa och lussebullar..MOMS!  Längtar tills på torsdag, Då blir det vattengympa :) Tjoohej! En liten glögg kväll också kanske?!..Kul att träffa mi Angie <3

När jag sedan åkte tillbaka till skogen, så var det den varsta snödimman, ever!.
Fy fasiken, trodde jag skulle dö. Såg inte ett skit.. Bara vit dimma. Fick göra i 20km-30km/h. Eftersom där också pringer en massa hjortar och rådjur. Men tills slut kom jag hem..Phhuu!

Bakade pepparkakor med glasyr på  för några dagar sedan. Så idag skulle vi hänga upp två st hjärtan som jag gjort..hahaha..Som pappa och jag har garvat. Glasyren har inte stelnat och det ser ut som Linda 5 år å dagis har gjort dem..haha..FIna :) Dem hänger så fint i fönstret..


Love you all!


Fotnot: Pepparkaka gjord av Linda 5 år
Fototaget taget av Melinda 22 år

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du bakat pepparkakor hos pappa....ni verkar ha roligt! Kul att höra.

Hoppas verkligen du kör försiktigt nu när det är så slirigt!!

PoK

2010-12-06 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0