Gym & Angie

SJ suger fett!. Bara för att det befinner sig lite snö på marken så blir det ett jävla hallå alltid. JAg menar vi bor i Sverige , Fan inte första gången det snöar här..Ellor'? . För nämligen när jag skulle ta tåget från Kattarp till Hbg idag så var tåget inställt. Lite sugit?!.Så det var bara att ta bilen och köra in till stan istället. Vilket är ett jävla meck i sig. Jag menar, tåget tar 10 min och bilen tar 25 min i snö..jojo, det är som det e!.

Åkte och tränade. Körde ett ordentligt pass axlar idag. I dag var en sån grym dag på gymmet. Jag vill liksom inte gå därifrån. Jag glömmer bort mig. Går runder och drar i vikterna och så befinner jag mig in my zone. Galet underbart !!!..

Efter träningen åkte jag hem till Angie på lite tjöt och kaffe. Hände ej så mkt, men vi ska ju ses i morgon igen :) Jaaaa.

Föresten, jag har blivit med bil ..Helt underbart! Vilken känsla!. Min fina fina fina Fiat Brava. Men vi får se om det e ett bra köp. Visar ju sig alltid lite i framtiden ;) Men han är jätte fin!.Måste komma på ett namn. EFtersom min andra hette Rolle. Han var också blå :)

Jag är också fett sugen på att festa!!..Ohhh vill festa..Vill gå ut och dansa!!..Men ingen jävel vill ju någonsinn hitta på något..BLÖÖÖÖÖÖÖ!..

jaja jag ska också gå och gräva ner mig och bli tråkig när min kille kommer hit..<3 Min älskade plutt..




Hittade en gammal bild. Tänk att jag såg ut så innan..Som man har förändrats..Helt knubbig där juh..hahaha..
Men undrar vart det halsbandet har tagit vägen..Hmms..


jaja love you all




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0