Power walk !!!

Gud som jag har jobbat, Helt galet. Går upp kl 6 am och lägger mig 8 pm. Helt slut!.Märks att man ej är van vid att jobba. Men jag har så sjukt kul i köket. Dem är så goa. :) Kock jävlarna!

Idag har jag varit ledig, Gick upp kl 10am och gick ut i det kalla vädret på en powerwalk/Spring tur.
Det var faktiskt väldigt nice. Blev 1 timme och sisådär 5 km eller något.

Sen drog jag till gymmet och körde lite blandat idag faktiskt. Kunde ej bestämma mig för vad jag skulle göra.
Men det var så jävla packat med testeron. Asså vissa killar har sån kass självkänsla att dem känner sig "hotade" av en brud på gymmet. Fucking pinsamt!!..Där e en kille som e riktigt bajs. HAn tittar alltid på en och typ små flinar. Sist frågade han mig helt sarakastiskt om jag behövde hjälp..Sen flabbade han. Men han skulle nog behövt hjälp då han ej kunde göra övningen ordentligt.. Sen idga stod han brevid en bänk så frågade jag han om han använde den. så vänder han sig och flinar och säger eeeeee nej.. Vissa killar tycker helt enkelt inte att tjejer ska vara på gymmet. Vi ska väll bara vara hemma och laga mat, typ.. Eller så vill dem vell inte att tjejerna ska kunna göra självförsvar när dem prylar sina brudar där hemma..Jaaaa  ni fattar nog nu vilket typ av folk jag menar..Medans mer dem svenska killarna kollar på en som om det vore coolt att en brud styrketränar..
jaja nog om det!

Bakade även lussebullar..Hahah asså ni fattar nogi nte hur stora dem blev..Skit kul. Pappa och jag har nog flabbat i 30 min nu..Men goa blev dem. Dock inte som Josses bullbak..Hon bakar bäst!!




Ni kan nog inte se hur stora dem är. Men säger jag att man skulle fått ut 36 st men att jag bara fick ut 17 st så förstår ni nog..hahahahaha.. Feta :)



Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0