Världens bästa jul !

Inte skrivit på ett tag märkte jag ;) fullt upp.
Mike är ju här i Sverige nu. Jag är helt överlycklig, jag har saknat honom massor. 4 månader är ju en hel del.
Första 3 dagarna han var här sov vi på Grand hotell. Super mysigt. Jag har fått dem finaste och bästa julklapparna som säkert finns.. typ..
MICHAEL KORS väska ur senaste kollektionen + en matchande plånbok. Asså jag fattar fortfarande det inte. Vilken känsla att äga en sådan fin väska..Hohoho! Trodde aldrig aldrig aldrig jag skulle få äga en. Det gör det hela ännu bättre. :) + att jag fick Easytone skorna vit och rosa. tjoho!. Så nu ska man vell få en grymt snygg röv..haha..Förhoppningsvis:) + en ännu ännu bättre julklapp. Hemlis ;)




Världens sämsta kvalite, får ng torka linsen på kameran ;)

Sen fick jag en super het tränings BH av Angie <3 Super fin är den + en flarre vin. MOMS!



Nu bor vi förtillfället hos Mammi då hon befinner sig i Egypten :)
Super mysigt är här. Massa snö och så har hon hängt upp ljusslingor utanför :) och så har vi kaminen här inne såklart..


Puss & Kram
Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0