Gym,Jobb

Idag drog jag till gymmet..Assssss GOOOOTT!..Får kli i kroppen om jag inte varit där på ett tag. Det var ju Måndags sist. Körde grymt rygg pass. Bästa på länge mycket länge faktiskt.

Sen har jag jobbat på Lagmarks. Jobbade 12 timmar igår och idag 5-23. Upp och hoppa tidigt i morgon så blir det jobb igen.

Jag har as ont i svanken också..Buuuhuu! Haft det nu i sisådär 2 månader. Jag förstår mig inte på det.
Brukar iofs. vara så när man har lång rygg. Eller om man är lång över huvudtaget.

Inte mkt att skriva. Bor hos fassan och har det gott :) Lite jobbigt med pendlingen nu bara. Eftersom jag ej har någon bil än så länge. Blir ju det framöver. Då kan man åka runder hur man vill.

Har så många vänner jag bara vill träffa NUUUU. Men har inte haft tid, Konstigt nog!.
Förstår mig inte på folk som vill jobba heltid..As trist!.

Idag när jag skulle hämta ut ett paket så gav jag numret på paketet till Kinesen på posten (så läs med pling tjong dialekt)
Så sa han
- Den finns inte.
Jo säger jag då..KLART den finns.
Han - Neeee du far ga , paket finns nagon annanstanns.
Jag - Men Kolla igenom paketen då, det ska finnas!!!! ( börjar bli aaaas irriterad)
Han: GOR DET SJALV DA!
haha så bara gick han iväg. Där stod jag, så fick jag leta runder bland paketen helt själv..
Hittade ju så klart det! Men as roligt..GÖR DET SJÄLV! haha. Bra service?



Nää nu ska jag nanna!
Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0