Hej från Landet !

Flyttade till fassan igår. Vi är allt grymma jag och fassan. Han kom med en liten skåp bil och trodde inte vi skulle få plats med alla min saker. Hur jag nu kan ha så mkt redan?!. Men det fick vi!.
En säng, byrå, 2 stora resväskor (vi snackar stora) Ikea kass full, hathylla som pappa fick av josse (han e överglad) dammsugare , små påsar med grejer m.m. Men allt fick plats ! Satt en kille i bilen bakom våran. Han satt och tittade, såg ut som han såg fundersam ut om allt verkligen skulle gå in..Men joo vi kan vi..Jag och Fassan.. Blev som vanligt massa asgarv. Pappa och jag skrattar alltid när vi flyttar grejer. För vi verkligenbär som två idioter. Tappar saker och har världens problem. haha..
Fått jätte fint på mitt rum. Nu fattas bara 1 tv + en bil.Bilen ska inte vara i mitt rum då..hahaha.

Idag har jag varit duktig. Varit ute och sprunigt 4 km. Det gick inte snabbt. Men det gick. Upp och nedförsbackar mot vind och medvind..Fy skam den som ger sig!!. Sista 1km hem var as tung.Springa i Aerobics skor är inte att hurra för i heller. Ska köpa riktigt bra löparskor tänkte jag.. Mitt mål är att kunna springa 10 km till sommaren. Försöka iallafall..Så när man kommer till USA så kan man vara med på lite turer i Central park som dem har rätt ofta. Vi får se om mina knän pallar. Ska köpa tryckband ( heter det så?)..
Sen kommer ju vinter..Bläää!.

I morgon ska jag jobba 11-23..Gött med lite timmar..Gå upp tidigt och dra in på gymmet och köra lite bröst.
Man kanske skulle ta och börja med träningsblogg istället?!..haha..Mkt träning för mig. Fucking love it!.
Hoppas jag kommer in till skolan i Malmö..Vill jag vill !. Sen vill jag försöka hitta något program så man kan bli någonslags träningsledare eller något..PT hinner jag inte med nu. Vet ju inte hur länge jag kommer vara hemma..
Vi får se!.


Världens bästa citat från Alexandra Huba i måndags.
Vi äter THai mai och jag har jordnötssås.
Huba säger-  Är det nötter i den såsen?!..hahaha..Söta unge !! Man kan inget mer en att älska en sån människa.Hon gör min dag!

Love you allllll!

Kommentarer
Postat av: Angela

Duktig kicka :) 4 km är inte fy skam! Måste leka någondag snart :D Miss yoou hoe <3 Pusselliiipuss

2010-11-18 @ 22:25:22
URL: http://angelacarsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0