Hej tråkjävlar!

Faktiskt varit en bra dag idag. Låg och drog mig lääänge i morse. Tänkte jag skulle ha en vilodag från träningen och bara sova ut. Jag sover så himlans dåligt nuförtiden. Kan inte somna in, och när jag väl gör det så vaknar jag hela tiden. Jätte jobbigt!.What to do what to do?
Sen drog jag till Biblioteket och kopiera mina betyg och så skickad jag i väg dem.
Köpte även ett par nya skor som jag ska ha när jag och Angela ska vara bartendrar i DK på lördag.
Kom på att jag ej hade något utan klack. Tog även en kaffe med Angie idag. Myyee traajvligt!
Kom hem till en underbart god middag som Josse hade gjort :) + att hon bakat lussebullar. Nää faktiskt inte dem första utan det gjorde hon för ca 1 månad sedan..Vi är snabba på det här ;)

Sen blev det faktiskt att jag drog på spinning..aaahhhhh Klarar mig inte utan gymmet..haha
Det var as gott med spinningen. Svettigt!..Men blir ju inte lika mkt gym då jag kommr flytta hem till far min. Han bor liksom lite utan för HBG så :(..Mengymmet blir det endå!.Inte varje dag men så ofta jag kan. Man kan ju alltid gå ut på en löptur där han bor..Vi får se. Det blir vad man gör det till. (sån dryg) haha

Kl är snart 2 på natten. Jag kan ej somna. Sittr med en skål tacco färs, alfalfagroddar kesella och Sweetchili sås..MUMS!!...As hungrig. Blir alltid det på natten. Då måste jag äta..Det är det värsta med att träna så mkt. Man är hungrig konstant..Eller så blir man bara det helt plötsligt!!..Grymt jobbigt iallafall..Orka äta alltid?!.
Måste ju äta också liksom? Kan ju inte gå hungrig. Man får inte svälta sig, då blir man bara hullig och gropig..Inte braaoooo.. I morgon bitti blir det gymmet då ska det köras lite bröst och Cardio. Sen blir det nog vila resten av veckan..Vi får se ;)
Älskar alla edorfiner och dopaminer och grejer som yrar runt i kroppen. Man blir så glad av det liksom. Humöret blir stabilt också..Wonderful!.

Jaja nu ska jag sluta trada.

Puss på er !



Denna maaoooogen vill jag ha!! Måste sluta äta nattamat..hahahah

(Blir massa sådana bilder nu då jag ej har någon kamerasladd till att ladda min kamera)



Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0