Hungrig!

Jag äter vissa dagar istort sett hela tiden. Man har inte råd med sig själv längre. haha.
Det slår aldrig fel iheller. Att när jag går och lägger mig så blir jag vrålhungrig..WHYYY???
Äter endå någon timme innan läggdags endå. Världens I-landsproblem.
Vissa dagar när jag tränat så tappar jag aptiten HELT. Vill inte äta något och allt är bara äckligt !! Men man måste endå trycka i sig eftersom att kroppen behöver det.Vilka mat problem man har nuförtiden.
Jag är grymt sugen på Buffalo wings med Blue cheese sås ohhhhh..Finns ju bara i USA. iallafall på det sättet. Jag vill tjocka mig med vingar. Nää nu blir jag bara hungrig !
Tur man har en bullmamma hemma som bakar då och då. Ligger frysta bullar i frysen. (jo vart annars om dem är frysta?)..Ohh ta 2 st sådana ..MUMS!. Josse e bäst helt enkelt <3

GOD NATT SVERIGE!

Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0