Inte bloggat på 100 år juhh !

Helt glömt bort bloggen. Allt började med min hjärnskakning som ja fick. Det var inte helt okej alltså. haha.
Men livet har rullat på. Inget nytt. Tränar som en galning som vanligt. :) Love it! . Saknar dock min plutt MASSOR nu. Ca 1 månad och lite till. Sen får jag äntligen träffa honom igen. Gud som man längtar. Konstigt att man kan sakna en människa endå?!.Att någon kan sakna mig. haha

På tal på att Sakna. Tycker det är lite knas att när jag var i USA sa vänner att dem ville man skulle komma hem igen. Man skulle göra dittan och dattan. Men nu när man är hemma så är visst det glömt?!! . Bara jag som hör av mig. Har inte alls hittat på dem sakerna som folk sagt. Mkt snack från folk!. Antigen hör folk inte av sig eller så vill ingen hitta på något.. Joo det var nog dem orden man hörde i USA?!. Men om allt går som det ska så stannar jag inte i Sverige. Varför ska man??! . Ingen håller ju något och man blir ständigt sviken. Så jag kan ju lika bra åka. När jag är där ingen så vet man ju vem som snackar och vem som inte gör det.. Jaja nog om detta!!

Har företsen sökt in på en kurs i Malmö.. Människokroppen,hälsa och lärande..Gud vad kul! Hoppas jag kommer in. Jag sökte ju sent. Ska skicka in mina betyg också om jag kan förstå mig på till vart man ska skicka dem.
Hittade betygen här hemma som låg med alla mina USA papper..Nice så slipper man gå till skolan och hämta..






Love you all!

Kommentarer
Postat av: Huba

Men svara i din telefon då när man försöker nå o hitta på nått med dig ;) puss!

2010-11-14 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0