Underbar start men dåligt slut!

Josse väckte mig imorse när hon kom från jobb, Hopp upp och göra ve sig. Sen åkte vi ut till Kenneln i Åstorp till kära Jenny. Satt mest och snacka hundar och drack kaffe. Mös lite med Bebis ( rottis) som lade sig i knät och ville mysa och sen med lille Hector ( Fransk bulldog) som ville mysa..As söta! Vill så mkt ha en Fransk bulldog..Ohhhh Längtar!. Antigen helsvart eller så vill jag att den ska vara som lille Bella (Jennys Fralla, Hectors dotter) Hon e vit och beige och lite grå..Asssss fiiiiin!..Vill ha vill ha vill ha !!! Jaja men det kommer.
Sen åkte vi och hämta Joel. Och så gick vi till MAX och mumsa..

Sen var jag as grym och körde ett Core pass och ett MAX pass (skivstång m.m) efter det sprang jag 20 min 3km.
Ibland vet jag inte vart jag får min energi ifrån. Jag kan nästan fortsätta i all evighet.

Sen kom man hem och blev dock inte allt för glad . Behöver ju inte gå in på varför i bloggen direkt. Tur Angela kunde prata lite med mig iallafall på telefon :) <3 Du e bäst! Vin på Fredag kanske?! ;)
Så snart blir det flytt till pappa iallafall . Någon som har en moppe eller en liten bil kanske ?!!..Man ska ju bo på landet . typ. hehe.. Men det blir nog gott alltså..Ska försöka starta ordentligt med löpningen då. Om det inte blir allt för kallt. Köpa lite underställ och löparkläder.. :)

Ska snart till Ullared med kära Josefin och hennes kille..NICE!!.Ska bli så roooooligt..Älskar att umgås med Josse <3



Vem vill inte ha en FRalla liksom?!..Ohhh sååå söööööööt ! Till och med Mike sa det. Får tjata lite kanske.haha.


Puss
Love you all !



Kommentarer
Postat av: Angela

Skönt att du är gladare idag hjärtat <3 Klart det blir vin på fredag om du inte ska jubba :) Älskar dig hoe ;D Pööööss

2010-11-10 @ 13:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0