Vilket jobb!

Varning långt inlägg!
Passade lille busungen NOva i lördags. Tog med henne hem hit så hon fick leka med djuren. Hon var så glaaaaad. Älskar Hunden Jenna och kisekatterna. Speciellt Morgan. För han gillade henne :)
Så lyssnade vi på lite musik och dansade lite med My i vardagsummet. Nova gillar Rihanna , hehe. 

Sen så jobbade jag och Angie som bartendrar i DK. Fy fan vad roligt vi hade !. Så roligt att jobba med sin bästa vän. Det var en privatfest med kanske 60 pers. Så blandade vi drinkar och shotar och allt möjligt till dem. Först när vi kom dit var allt i KAOS!.Ingen organision alls!. Men det fixa vi, SÅKLART!!. Vi dansase bakom baren och hade så jävla kul. Det var DJ´n som fixade jobbet till oss. LÄTT att jag jobbar där igen.
Vi sjöng och hade allmänt roligt. Dem älskade oss..Vem gör det inte? ;)
Men hemfärden var inget att hurra för alls. Buuuu! Alla från Sensation skulle med samma båt. Självklart!.Skrik och gap är lite jobbigt när man är riktigt trött och kl är 5 på morgonen.
Satt nästan och sov på båten. haha. Jag och Angie satt och rullade ögonen..haha

Idag har jag haft en väldigt rolig dag med min Papput. Ska ju flytta dit, så åkte och möblera om lite i lägenheten.
Bar ner dubbelsängen från ovanvåningen och upp med soffan från nedervåningen. Gjorde om lite i ena rummet till pappas nya sovrum. Jag får ovanvåningen. Tjoohej!. Snälla pappa <3
Vi hade faktiskt väldigt roligt, Skrattade hela tiden. Fick skratt attacker när vi bar upp sängarna. För den trappan är världens smalaste.haha.. Tänkte på när jag och pappa skulle bära upp soffan till min lägenhet på Dalhem och vi tappade den i Trappan så den halka ner. Då fick både jag och pappa skratt attacker..Lite kul! för oss ;)
Kommer bli as mysigt att bo hemma hos pappa. Kommer ju sakna flickorna här , men man kan ju fortfarande umgås :) Kommer ju in till stan massor endå.  Ta sig in till stan kommer vara det varsta..Buuuhu! men allt löser sig.



Goa Trollet Nova <3

Faster har inte träffat sin lille fis Clara på ett låååångt tag :( Saknar henne. Måste åka ut till ödemarken Klippan och hälsa på snart.


Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0