Hjärnskakning

Slog i huvudet i Onsdags kväll och har fortfarande ont. Huvudet snurrar och mår lite illa från och till. Ap jobbigt!
Så typiskt mig. Dängde in bakhuvudet i betong väggen..AAAaa!
Så man har nog åkt på en lätt hjärnskakning..Inget att göra åt det mer en att ta det lugnt..Joo att jag lille Muppan ska ta det lugnt?! Näähee går ju inte..Så jobbat för fullt i torsdag, fredags och lördags..Mått assss dåligt varje kväll. Fick lite piller av My som fungerar ett tag..Wonderful! sen har jag ju inte tränat sen i Onsdags så det får bli lite Core idag, trotts snurre päran..Not good but fun!..jajaja.. Får vell bli lite vila efter det då. Är det inte bättre i morgon så åker jag in på sjukan!? Känner mig som ett offer..haha..Synd om mig själv just nu faktiskt ;)

Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0