Har jag glömt bort bloggen?


Ja faktiskt Inte tänkt på det alls. Kanske för att inspirationen inte finns där.
Som vanligt är det träning som är mitt prio 1 ;) Love it. Där efter kommer allt annat. I stort sett. INte riktigt men ofta. Man börjar se lite muskulatur träda fram. Det gillas.
Jag har dessutom börjat skolan. Läser Människokroppen, Hälsa och lärande. Väldigt spännande. Men nu har jag missat 2 dagar pga. att jag är grymt förkyld. Tror inte folk uppskattar om jag sitter och snorar och nyser och hostar..MOMS! haha. Så jag pluggar lite extra hemma istället.

Vet ni vad ni vill göra i framtiden?! Asså vad ni vill jobba med?!.
Jag vet alldeles för många saker och vet inte vilket jag ska göra. Jag är super duper impulsiv människa.Så ena stunden ska jag göra dittan ena dattan. Men av dem 2 sakerna jag vill göra så handlar det inte om att jag ska bara jobba med det..Utan bli bäst..Jag vet , jag tänker så jävla hööögt. Därför passar jag nog att bo i USA..haha..Lite stora tankar om mig själv. Men jag ska inte vara någon medarbetare..Palla.
Vi får se. Men jag är så exalterad av min framtid att jag vill att det ska vara framtiden NU.
Så mkt jag vill ! Wonderful!.. Jag tror att vad jag nu en väljer så ska jag vara grym på det..Så det så ;)



PUSS Love you all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0